Youtube gänget

Alla inlägg under oktober 2011

Av youtubeganget - 30 oktober 2011 09:37

Hääy :)


Idah ska jag fortsätta me min musikvideo, jag vetinte om dne kmr ut idag elr imorn, fast jag tror nog imorn ^^
Föresten så kopierade jag nt marre me håret, visst nt ens att hon hade de..MAMMA VA I MITT RUM IGÅR TYP HELA DAN OCH KLOLLA PÅ MIN TEVE SÅ JAG VILLE NT ATT HON SKULLE SE ALLT JAG GJORDE SÅ JAG ZOOMA UT TYP, SÅ JAG NT SÅG SÅ MKT. OCH MAN SER TYP NT NÅN SKILLNAD PÅ HÅREN FÖR DE FINNS FLERA MED SAMMA FÄRG OCH SÅ.


Hehe ok, låter kanske lite arg..men är nt de. Bara lite irriterad.
Iaf...
Här är en panfu bild..haha bara för att få nåt om panfu  


De va juh från den där andra panfu musikvideon :3 I slutet när hon sa SMACK!       
/ Lillan...(konstigt inlägg) ^^ 

Av youtubeganget - 29 oktober 2011 18:31

Hääy,
Ok, jag vet att jag borde blogga om panfu nu, men jag gör bara ett litet kort inlägg om IMVU .
De ee såå kul!!   Har nästan varit inne hela dan    Såhär ser jag ut nu)

Köpte håret typ alldeles nyss  .

Mhm de va faktiskt allt, ett kort litet inlägg om IMVU   

/ Lillan 

Av youtubeganget - 29 oktober 2011 17:12

Moahahha, Jag tänkte efetr som det är helloween så ska vi som har hand om bloggen ha en liten monster täbling. Den som ritar läskigaste monster vinner. Man´får rita på appper och på datorn. Bilderna ska vara inlaggda i ett eget inlägg senast 2011-10-31



~~99gus~~

Av youtubeganget - 29 oktober 2011 17:07

Nu är det helloween igen xD

   Nu ska ni få se mitt nya helloween klipp xD


Ha en ruskig helloween moahhaha xD

~~99gus~~

Av youtubeganget - 29 oktober 2011 11:27

   

Av youtubeganget - 29 oktober 2011 07:38

Hej allesammas! xD

Jag undrar om ni har lite förslag på gratis filmprogarm som det inte är något virus i? Alltså man spelar in vad man gör vid skärmen som typ camstudio det har jag men jag vill ha ett annat. Säg vilket progarm det är och skcika en länk till ditt man laddar ner det. Ciao

//99gus

Av youtubeganget - 28 oktober 2011 22:48

Hej 


Jo, jag tänkte inte precis berätta om Panfu råå men á.
Har precis spelat lite Wii...de va väll kul?   Nämen sådär. Typ. Á.



De spelet spelade jag.


Iaf, nu till saken ^^ Jag ska/håller på att göra en musikvideo! De är Taio Cruz - Dynamite. Den låten är så jefflar bra. Men de är såå jobbigt att spela in i Tyskland. De finns åtminstonne alltid nån vid en plats. Och efter nåra minuter så kmr flera. Och då måste man avbryta hela tiden och antingen vänta på att dom ska gå elr blocka dom. Jag fick göra om många gånger  . Så de kmr bli väldigt svårt att redigera den nu!
Jag kollade på nåra musikvideor förut..och tänkte) Fy fan vad jag vill ha Sony Vegas. Nästan alla hade använt de programmet!   Men á...de ska väll gå bra.


JUSTE! DE ÄR JU HÖSTLOV NU OXÅ!  .

Yeeeey va kul! Nu kmr jah passa på att göra lite fler videor!   Ahja nu ska jag gå och kolla om min video som jag laddar upp nu är klar. (Säkert nt.. ).


De där är jag i Tyskland.


/Lillan

Av youtubeganget - 28 oktober 2011 14:51

Hej...alla som tror att jag svara på den frågan som marre sa att jag svara på fast nt gjorde. (!?)


När jag kommer hem från skolan så ser jag de, och guud vad man blir glad av nåt som nt är sant. Marre...vrf trodde du att jag svara på den?     Så: Jag svarade inte på den frågan som marre trodde.
 
Vill bara att ni inte ska veta de, och hädan efter får vi (alla) svara på ALLA frågor, men om dom frågar tillexempel bara gus, så får han bara svara.


/Lillan 

Presentation


Häjj Här kmr vi o skriva Om Panfu/Videor/Musik Allt Möjligt Hoppas ni tkr om de
:' D

~Marre,Gus^Alexy'Sanna.,LillyX

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr du om Min Kanal? :D (Marre) Youtube.com/mariabegemot
 Jag gillar den Super! ;D
 Suger helt o hålet
 Avisk o:
 Den e super ;D GÅR IN VARJE DAG :D
 Ja gillar den men går nt in varje dag men den e bra ;D

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards